برندگان اولین دوره جایزه تعالی ارتباطات بازاریابی در دانشگاه تهران معرفی می‌شوند

برندگان اولین دوره جایزه تعالی ارتباطات بازاریابی در دانشگاه تهران معرفی می‌شوند



به گزارش همشهری آنلاین، دکتر مسعود کیماسی دبیر علمی سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ در اشاره به موضوعات جدیدی که در حوزه ارتباطات بازاریابی در این کنفرانس بررسی می‌شود، گفت: علاوه بر موضوع بازارسازی از طریق ارتباطات بازاریابی و برندینگ، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، رفتار مصرف‌‏کننده، اثربخشی تبلیغات، موضوعات نوظهوری مانند بلاک‌چین و اثرات آن در ارتباطات بازاریابی و ایجاد اعتماد در مخاطب و نیز بازاریابی عصب پایه (نورومارکتینگ) در این کنفرانس مورد بحث قرار خواهد گرفت.  

وی با بیان اینکه کارشناسان و سخنرانان این کنفرانس از اساتید دانشگاه، مدیران آژانس‌های تبلیغات کشور و سفارش‌دهندگان آگهی انتخاب شده‏‌اند، خاطرنشان کرد: کارگاه‌های آموزشی متعددی با حضور نمایندگان آژانس‌های تبلیغاتی و صاحبان آگهی در حین کنفرانس برگزار می‌شود.

عضو هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با اعلام اینکه در سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ برای نخستین بار جایزه تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ به بنگاه‌های اقتصادی برگزیده اهدا خواهد شد، از اتصال فعالیت‌های ارتباطات بازاریابی بنگاه به استراتژی‌های سازمان، ایجاد برنامه‌های ترفیعی نظام‌مند و ساختاریافته در نتیجه فعالیت‌های ارتباطات بازاریابی، شناسایی درست مخاطب، تولید و توسعه پیام متناسب با مخاطب، انتخاب رسانه و بستر مناسب برای عرضه پیام و میزان اثربخشی برنامه‌های ارتباطات بازاریابی در توفیق سازمان به عنوان شاخص‌های مورد توجه در فرآیند شناسایی بنگاه‌های شایسته دریافت این جایزه نام برد.

وی تصریح کرد: مدل این جایزه بر اساس تحقیقات و نیز همفکری اساتید و صاحب‏نظران طراحی شده است که از این بابت اولین مدل ساختاریافته سنجش بلوغ فرآیندهای ارتباطات بازاریابی و برندینگ شرکت‌ها (صاحبان آگهی) است.

دبیر علمی سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ با بیان این که همزمان با نخستین دوره اعطای جایزه تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ، شش برند در این جایزه شرکت کردند، اظهار کرد: ۲۶ دی ماه همزمان با دومین روز برگزاری کنفرانس در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، برگزیدگان جایزه معرفی خواهند شد.

کیماسی در تشریح سایر برنامه‌های این رویداد، گفت: با همکاری مرکز توسعه ارتباطات و آگهی‌های همشهری به مدیریت استاد محسن میرزایی بیش از ۴۰ آگهی تبلیغاتی برتر انتخاب و در اختتامیه کنفرانس ازطراحان و ایده‌‏پردازان این آگهی‌‏ها که در آژانس‌های تبلیغاتی مشغول فعالیت هستند تقدیر خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *