شماره‌ ۵۲ مجله بازاریاب بازارساز منتشر شد

شماره‌ ۵۲ مجله بازاریاب بازارساز منتشر شد


شماره‌ ۵۲ مجله بازاریاب بازارساز منتشر شد

ارتباطات > رسانه و روزنامه‌نگاری – همشهری آنلاین:
پنجاه‌ودومین شماره‌ی بازاریاب بازارساز (سال پنجم، مهرماه ۱۳۹۷) به مدیرمسئولی و سردبیری پرویز درگی چاپ و منتشر شد.

فروش در دوران التهابات بازار و آشفتگی شرایط اقتصادی، موضوع محوری این شماره‌ی بازاریاب بازارساز است که در قالب میزگرد، گفت‌وگوها، و آثار و مقالات، تجربه‌های فروشنده‌ها و ویزیتورهای ایرانی و جهانی را معرفی می‌کند.

دکتر بهزاد ابوالعلایی، مدرس دانشگاه و مشاور منابع انسانی، از نظرسرسنجی مؤسسه‌ی گالوپ یاد می‌کند که مبتنی است بر نظرخواهی از یک‌میلیون کارگر و کارمند اروپایی. در این نظرسنجی اغلب کارکنان معتقدند چنانچه بتوانند به مافوق خود اعتماد کنند، در سازمان خوب و مطلوبی کار می‌کنند.

  • میزگرد فروش در دوران بحران اقتصادی

سرپرستان فروش، کارشناسان فروش، و ویزیتورها از شرکتهای لوازم خانگی، لبنی، و آرایشی ـ بهداشتی راهکارهای ضروری در شرایط کنونی را عنوان کردند تا هم سود شرکتها حفظ شود، و هم منافع مشتریان، و هم درآمد ویزیتورها در شرکتهای پخش و توزیع افزایش یابد.

شرکتهای ایرانی پخش گلرنگ، لابراتور اخوی، هراز، لینا، لورچ، مهیاپروتئین، دیموند جملگی بر این باورند که می‌توان از این تهدیدها، فرصتهای طلایی آفرید.

  • تجربه‌های جهانی فروشندگان بزرگ

فروشندگان بزرگ جهانی در زمان بحران، راهکارهای جالبی دارند که برای شرایط ایران نیز راهگشاست. برای مثال یک فروشنده می‌گوید: مردم این روزها قرارهایشان یادشان می‌رود. یادشان می‌رود که امروز چندم است. بهتر است در پشت کارت ویزیت، عکس یک صفحه‌ی ساعت بدون عقربه طراحی کنید. وقتی با مشتری قرار ملاقات می‌گذارید، همان موقع عقربه‌های ساعت را برای او بکشید و در زیرش تاریخ و روز قرار را بنویسید.

  • گفت‌وگو با فروشنده‌ها و ویزیتورها

گفت‌وگو با مدیرفروش شرکت صحت، لابرتوار اخوی، نویسنده‌ی کتاب بیست گفتار فروش و بازاریابی هر یک در جای خود دیدگاههایی دارد که می‌تواند راهنمای ویزیتورها و فروشندگان باشد، آن هم در این آشفتگی اقتصادی و التهابات مداوم بازار.

  • وصول مطالبات در داروخانه‌ها

وصول مطالبات از جمله دغدغه‌های ویزیتورها و فروشندگان شرکتهای پخش است. در این اثر فرم پیگیری مطالبات، فرم مراجعه‌ مطالبات و دستورالعمل‌هایی را می‌خوانید که شما را از سوختی پول می‌رهاند.

بازاریاب بازارساز تنها نشریه‌ ماهانه‌ ایران است که به موضوع ویزیتورها و فروشنده‌ها در شرکتهای پخش و توزیع می‌پردازد.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی www.marketingshop.ir كنند.

منبع: همشهری آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *