چهل و هشتمین شماره دوماهنامه کارگزار روابط عمومی منتشر شد

چهل و هشتمین شماره دوماهنامه کارگزار روابط عمومی منتشر شد


چهل و هشتمین شماره دوماهنامه کارگزار روابط عمومی منتشر شد

ارتباطات > رسانه و روزنامه‌نگاری – همشهری آنلاین:
چهل و هشتمین شماره دوماهنامه کارگزار روابط عمومی زیر نظر موسسه کارگزار روابط عمومی ویژه فروردین و اردیبهشت ماه ۹۷ منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه کارگزار روابط عمومی، شماره 48 دوماهنامه کارگزار روابط عمومی به سردبیری مهدی باقریان با عکس روی جلد پوستر دومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش‌های روابط عمومی ایران به چاپ رسیده است.

در این شماره علاوه بر انتشار گزارش دومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران به موضوعاتی چون: علم اخلاق، فلسفه اخلاقی، وجدان اخلاقی سازمان، اصول اخلاقی روابط عمومی، روشنفکری و تجدد، افترا (تهمت و توهین)، اخلاق در صنعت روابط عمومی، اصول اخلاقی و حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی، بایسته های اخلاقی در روابط عمومی، جایگاه اخلاق در روابط عمومی، سودمندگرایی، پای لنگ اخلاق و اعتماد و صداقت در روابط عمومی و … پرداخته شده است.

منشور اخلاقی آتن، آیین نامه اصول اخلاقی انجمن روابط عمومی آمریکا و منشور اخلاقی انجمن متخصصان روابط عمومی ایران از جمله مطالب این نشریه می باشد.

شانون ای. باون، براد ال. راولاینز، روی وی. لیپر، بتک وَن رولر، چارلی لیدلاو، لاریسا گرونیگ، کوین استوکر،داوود طالبی، حمیدرضا عظیمی، محمد ناظمی هرندی، نادعلی اسماعیلی، محمدرضا فرهادی نیا، فاطمه شالچیان و سودابه نبئی در انتشار این ماهنامه همکاری داشتند.

چهل و هشتمين شماره دوماهنامه کارگزار روابط عمومی ویژه اردیبهشت در 72 صفحه با موضوع اخلاق در روابط عمومی به چاپ رسیده است.

علاقمندان برای تهیه این نشریه می‌توانند با شماره های 88617576 و 88617577 تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *