کتاب برنامه‌ریزی ارتباطی در کمپین‌های انتخاباتی منتشر شد

کتاب برنامه‌ریزی ارتباطی در کمپین‌های انتخاباتی منتشر شد



این کتاب در هفت فصل منتشر شده و به مهمترین نکات و جزئیات برنامه‌ریزی ارتباطی در کمپین‌های انتخاباتی پرداخته است.

به گزارش شفقنا آرش محبی نویسنده این کتاب درباره فصول هفتگانه گفت: این هفت فصل بر پایه مهمترین فرایندها و مراحل برنامه‌ریزی ارتباطی در کمپین‌های انتخاباتی تبویب شده است. فصل اول این کتاب درباره تاریخ، آیین و ارکان نگارش کمپین انتخاباتی است و در فصل دوم به دو موضوع اتاق فکر کمپین و ستاد انتخاباتی اشاره شده است.

او ادامه می دهد: از فصل سوم به بعد موضوع برنامه‌ریزی ارتباطی موردتوجه قرار گرفته و در آن به موضوع جمع‌آوری اطلاعات برای برنامه ریزی ارتباطی تحت عنوان «تحلیل موقعیت» اشاره شده است.

محبی می‌گوید: فصل چهارم و پنجم کتاب بر پایه نحوه استفاده هدفمند از اطلاعات جمع آوری شده در بخش تحلیل موقعیت با هدف طراحی استراتژی رقابتی و همچنین طراحی پیام به عنوان عناصر تاثیرگذار در ارتباطات سیاسی و انتخاباتی نوشته شده و فصل ششم کتاب در ادامه همین مسیر به برنامه ریزی رسانه ای و ارتباطی در کمپین های انتخاباتی اشاره دارد.

به گفته نویسنده کتاب برنامه‌ریزی ارتباطی در کمپین‌های انتخاباتی فصل هفتم این کتاب درباره نکات گزیده، مهم و کاربردی مدیریت مالی در برنامه ریزی ارتباطی کمپین های انتخاباتی است.

پیشتر از آرش محبی اولین کتاب حوزه برند رسانه در ایران با عنوان «برندسازی رسانه، چیستی، چرایی و چگونگی» منتشر شده بود. محبی دانش آموخته رشته علوم ارتباطات است و سابقه سال‌ها حضور و فعالیت در روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های کشور را در کارنامه خود دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب برنامه‌ریزی ارتباطی در کمپین‌های انتخاباتی را از کتاب فروشی‌های الیاس، گوتنبرگ، دانشجو، صانعی، مرادیان، فروشگاه انتشارات بازاریابی یا  دفتر انتشارات ادیبان روز تهیه کنند.

منبع: همشهری آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *